10 причин відвідати конференцію ADE Dance & Brands 2017
З кожним роком все більше великих брендів вкладають мільйони доларів у спонсорство музичних івентів, контенту для веб-сайтів та стрімінгових сервісів. ADE Dance & Brands – спеціалізована подія у DeLaMar, в п’ятницю, 20 жовтня, під час ADE, це місце де починаються спільні проекти відомих брендів з музичною індустрією. Dance & Brands це результат співпраці між ADE та First Day of Spring (маркетингове та рекламне агентство).
Отже, якщо ви хочете збільшити ваші шанси на встановлення та підтримку міцних, довготермінових відносин з брендом, ось 10 причин, чому ви повинні відвідати цьогорічну конференцію Dance & Brands:
- великі бренди детально розкажуть про свої стратегії та місце музики в них. Наприклад, Sina Neubrandt, яка очолює відділ маркетингу горілчаного бренду Absolut, розповість про прихильність бренду до різноманітності та толерантності і як це визначає ідентичність бренду а також як досягнути рентабельності інвестицій.
- Chris Monaco – головний фінансовий спеціаліст LiveStyle (найбільший глобальний промоутер лайв івентів та цифрового розважального контенту сфокусованого на електронній музиці), зробить короткий огляд сучасного стану live музичної індустрії та розповість, що вона може перейняти в інших сферах подій, що також проводяться в прямому ефірі, наприклад в спорті та іграх, щоб отримати ще більше прихильників.
- Ola Sars – засновник “Soundtrack your Brand” (Spotify Business), глибоко зануриться в саме те, що стосується музики, яка впливає на наші емоції та сприяє лояльності до брендів, і дасть відповідь на питання “як використати свою креативність для співпраці з брендом?”.
- Heather Shaw – екстраординарна дизайнер сцен і засновниця власного дизайн агентства “Vita Motus”, яке розробляло концептуальний дизайн для Pharrell Williams, EDC, Kaskade, Cirque Du Soleil і Red Bull, поділиться власними секретами успіху, розкаже що і як потрібно зробити, щоб бренди вислухали ваші пропозиції а також озвучить власне бачення майбутньої еволюції розважальної індустрії в якій вона працює.
- Emmanuel Flores – інноваційний директор “J. Walter Thompson” (найстаріше рекламне агентство у світі, яке зараз займається також маркетингом і PR для найвідоміших брендів), погляне у майбутнє музики створеної штучним інтелектом і спробує відповісти на питання наскільки ж буде відрізнятися така музика від написаної композиторами людьми.
- Хочете дізнатись, як створювати музику для реклами на льоту? Це продемонструє амстердамська студія звукозапису Sizzer на своєму семінарі.
- Засновники креативного агентства The Stone Twins в деталях розкажуть як музика стала засобом реклами через дуже грайливий і захоплюючий стиль.
- Хочете знати, як ефективно використовувати музичну платформу чи технологічне ноу-хау? Richardson Zain (Marriott International, США) і Ben Lawrence (Mixcloud) обговорять запуск нової розважальної платформи “Future Rising”, що обіцяє стати креативним лідером майбутнього музики, мистецтва, дизайну та моди.
- Представники маркетингового агенства “First Day Of Spring” на власних кейсах продемонструють, як електронна музика може, залежно від контексту та локації, створювати тісний емоційний зв’язок з аудиторією.
- Кожен артист-початківець перш за все повинен розуміти, що бренд хоче від нього. Саме про те, що потрібно брендам і агентствам і піде мова у відкритій дискусії з експертами-маркетологами.
Квитки коштують 95 євро. Вхід вільний для тих, хто уже має квитки ADE Pass або ADE Conference Pass.
Локація: театр DeLaMar
.