Інтерв’ю з Bonobo: все про музику і робота на пляжі
Simon Green (Саймон Грін), більш відомий як Bonobo, на даний момент є одним із найпродуктивніших продюсерів на EDM-сцені. Плавно переходячи між жанрами – від trip-hop та acid jazz до downtempo, chillwave та ambient, – Bonobo став одним із небагатьох справжніх Артистів, хто має власний унікальний стиль та саунд. Індійський музичний портал The Bangin Beats взяв у нього інтерв’ю в очікуванні його виступу в Індії 13 грудня.
У яких звуках ти шукаєш натхнення для створення своєї музики?
У всіх. Мене надихає все, що я слухаю. Моя музика – ніби відбиття моїх думок в той чи інший момент, вона у постійному розвитку. На неї впливає абсолютно всеВообще трудно сказать, я просто сажусь и смотрю что из этого получается.
Які артисти вплинули на твоє звучання?
Моє коріння джазове – але не джаз як такий, а його духовна сторона – Coltranes, Sun Ra. Останім часом я слухав багато нео класики, це такі артисти як Matthew Bourne и Yann Tiersen. Ще мені подобається фортепіано. Я люблю таку музику в кінематографі. Мені подобається слухати саундтреки до фільмів. Зараз я слухаю те, що іде з Лондона, наприклад Joy Orbison.
Можеш назвати свої улюблені треки?
Мене дуже вразив Andy Stott своїм останім альбомом “Luxury Problems” і дуже запам’ятався трек “Numb” із цього альбому.
Що ти очікуєш від Індії, країни яка не дуже знайома з твоєю музикой?
Я не дуже впевненний, що взагалі слід очікувати, це, безумовно, залежить від міста і від публіки.
Як би ти описав своє звучання для тих, хто його іще не чув?
Не знаю, не думаю, що комусь подобається, коли його музику прив’язують до одного жанру. Я не хочу асоціюватися лише з chill out, спокійною музикою. В моєму звучанні є все – від психодилічного джазу до хіп-хопу, це дійсно дуже широкий спектр, і я не хотів би це якось обмежувати. Нехай люди вирішуютть самі, як це звучить.
В твоєму інстаграм-акаунті є багато гарних фото. Simon Green ще й фотограф?
Дякую, я був у художній школі, збирався малювати картини. Так що для меня мистцецтво, безумовно, частина мене.

У тебе тонни продакшену, який ти також граєш лайвом. Який твій підхід, до створення електронної версії порівняно з тим, коли ти граєш лайвом?
Насправді я не думаю про це коли роблю музику. Я не розглядаю варіант зіграти це чи щось інше лайвом чи ні. Я просто роблю запис, а потім з’ясовую, буде вона працювати лайвом чи ні.
Чим для тебе відрізняються ді-джей сет і лайв?
Я починав саме з ді-джеїнгу, і тому я відчуваю себе найбільш комфортно саме за вертушками. Але я вважаю, що є як плюси, так і минуси у ді-джеїнгу, ви можете просто за 5 хвилин з ноутбуком і вертушками влаштувати вечірку і створити клубну атмосферу. Якщо це лайв, то ви можете зробити щось дійсно грандіозне – це чудовий спосіб представити актуальну музику, нові роботи з альбому. Для мене вони відрізняються тим, що я відчуваю коли граю сет і лайв.
Коли ти граєш з гуртом, як ти думаєшь, різна интерпретація кожним учасником гуртк впливає на на загальне звучання твоєї музики?
Насправді це не змінити. Коли у мене є ідея, я роблю мелодію і я знаю як це буде виконуватися лайвом. Я граю на бас гітарі, учу партіям клавішника. Я деконструюю трек, щоб зрозуміти, що працює а що ні, це ніколи не важко. Я знаю, як ми можемо змусити речі працювати. Гурт з яким я виступаю – великі музиканти, я навчаю їх окремо і дивлюсь, як це буде працювати все разом.
Що у тебе виходить швидше – композиції на акустичних інструментах чи електронні композиції на музичному софті?
Інструменти. У мене вдома є студія, в Лондоні, і я граю на всіх інструментах на запису. До цього я був музикантом. Я можу написати матеріал для фортепіано, записати його і далі уже працювати з ним на комп’ютері.
Твій новий реліз (Flashlight EP, прим. ред.) більш танцювальний, не такий звук який ми звикли чути від Bonobo, в чому причина зміни звучання?
Я думаю, що це просто питання мого смаку. Я чув багато електроніки, у мене в колекції дуже багато треків. Я думаю, що моє сприйняття музики змінилось, як і мій смак, який відображає те, що я слухаю час від часу. Мені захотілось зробити щось нове, чого я раніше не робив.
Що ти збираєшся робити в майбутньому?
Я збираюсь наступний рік провести, працюючи над музикою десь на пляжі, можливо, східне узбережжя Каліфорнії.