Індустрія зсередини: інтерв’ю з дизайнером “Bass Events”
Голівудський фрілансер та концепт дизайнер Antoine Collignon у своєму інтерв’ю для hardstylemag.com розповів про дизайн постерів та концепти які він створює для найбільших фестивалів Бельгії.
Ми дуже раді, що ти сьогодні тут, ти один з hardstyle героїв які роблять для нас божевільні події із захоплюючим дизайном. Як справи?
Працюю над деякою таємною роботою, про яку не можу нічого розповісти. Відчуваю себе секретним агентом 🙂
То ти як справжній агент 007! Ти з Бельгії і ти фрілансер. Можеш нам пояснити що це таке?
Так! Бути фріланс артистом у 2016 р. це проводити купу часу у своєму дизайнерському бункері. 🙂 Раніше я був графічним дизайнером потім став ілюстратором і концепт дизайнером. Починав зі створення логотипів, але мені це ніколи не подобалось. Мені подобається створювати яскраві ілюстрації, концепції, які розповідають якусь історію.
Якби то не було, фріланс це також і жити так, як хочеш. Ви можете будувати свій графік як вам захочеться і це чудово. Наприклад, якщо мені набридають дощі в Бельгії – я просто переїжджаю на деякий часу у сонячну країну, все що мені потрібно для роботи це лише ноутбук і wifi і це також чудово. Час від часу я вже намагався працювати зі студії вдома, але завжди повертався до фрілансу адже це ідеальна свобода для мене. Проте у фрілансу є не лише хороші сторони, це не завжди легко, особливо в Бельгії де ви повинні сплачувати величезні податки і тут 24/7 йде дощ і я не завжди знаю де я буду наступні три місяці, але це життя яке я обрав зараз. 🙂
Якщо поглянути на твої постери для фестивалів Reverze і Bassleader то стає очевидно, що ти великий прихильник наукової фантастики. Звідки ти отримуєш натхнення?
Зустрічі з босом Bass Events завжди супер креативні. Це круто, івент індустрія дуже схожа на індустрію відеоігор, вони хочуть досягнути такого ж якісного рівня як і високоякісні фільми та відеоігри. Моє натхнення в основному з музики, це звучить дивно, коли люди про це чують, але я ніколи не слухав hardstyle. Я слухаю науково-фантастичні саундтреки і отримую багато натхнення від старих майстрів HR Giger, Ridley Scott та інших.
Який твій улюблений науково-фантастичний фільм?
У мене їх декілька: Прибульці, Сфера, Термінатор. Але один фільм для мене завжди буде особливим, це “Горизонт подій”, його саундтрек і дизайн дивовижні, як для тих часів.
Роботи Antoine Collignon
Цього року ти знову розробив дизайн для фестивалю Reverze: “Interconnected”. Яка ідея Bass Events стоїть за цьогорічною темою?
У нас була зустріч цього літа, де ми з командою Bass Events влаштували мозковий штурм, щоб придумати нову концепцію. Це завжди весело, ми щоразу перебираємо безліч ідей, потім всі відкидаємо. У нас були деякі варіанти, але потім ми придумали назву “Interconnected” а далі почали думати, щоб це могло бути і яким це буде…отак все і вийшло.
Також був момент коли бос Bass Events розповів мені про своє бачення теми цього року і я намагався створити щось справді яскраве. В основному під “Interconnected” розуміється, що ми всі взаємопов’язані, наступне покоління це покоління віртуальної реальності і виходячи з цього я уявив певний образ і створив те, що ви вже бачите.
Організатори більше просять тебе малювати так як ти бачиш чи ставлять чіткі завдання?
Починаючи з цього року я вже менше малюю постерів для івентів. Зараз я наполегливо працюю, щоб пробитися в індустрії розваг – відеоігри і можливо фільми, і я можу дозволити собі обирати клієнтів. Я зосереджуюсь на чомусь надзвичайно креативному, на кшталт того, що роблять Bass Events. Справа в тому, що Bass Events це найкреативніша компанія з якою я маю можливість працювати у своїй кар’єрі. З мого досвіду, музична індустрія як правило творча, нехай ви робите свою справу, але більшість організаторів просять робити тіж речі знову і знову і в цьому відмінність Bass Events – вони генерують “наступне покоління ідей”, втілюють ті речі, яких ще ніхто не бачив.
Коли ти починаєш проект, як, наприклад, твоя останя робота для Bass-Events “Reverze Interconnection”, чи слухаєш ти хардстайл і уявляєш вечірку чи мотивуаєш себе іншими жанрами?
Доки я не познайомився з творчістю B-front я не слухав хардстайл взагалі. Він мені не дуже то і подобається 😀 Я думаю, що хардстайл це саме та музика, яка дуже добре працює на танцполі, на фестивалях, там мені це подобається, але це не відповідає моїй робочій обстановці. Це занадто стресово: BOOMBOOMBOOMBOOM – тиша *роботизований жіночий голос каже щось про кінець світу, і далі – BOBOBOBOBOOBOBMM PADPAD FX FX BOOM. Це знадто стресово! 😀
Так, в основному я слухаю саундтреки з науково-фантастичних фільмів або запис тропічного дощу кілька годин поспіль.
Окрім хардстайл сцени ти також працював ще з деякими великими проектами, особливо в музичній індустрії та ігровій. І це дуже вражає. Можеш розповісти нам детальніше про свою кар’єру?
Звичайно! Я почав працювати з Bass Events у 2011 р. Тоді для мене все лише починалося і до того я ще не знав, що міг би заробляти на життя створюючи науково-фантастичні зображення. Коли бос Bass Events запитав мене “у тебе є час для створення дизайну Reverze 2012?”, а я йому тоді відповів “хм, не впевненний, а на коли?”, – “на завтра 🙂 , ласкаво просимо в музичну індустрію”. Якщо коротко, то саме так все і розпочалось. Я продовжив створювати весь дизайн Bass Events: концепції, ескізи, ілюстрації, анімації, також я намалював декілька афіш для хардкор івентів і це все було досить весело. У 2013 р. ми вирішили створити спільну компанію з Bass Events і Always-Awake (розробники веб-дизайну), щоб ексклюзивно працювати з артистами та подіями на хард денс сцені. Ця компанія називалась “French Toast”. Існувала вона до 2015 р. доки ми не вирішили продати її з особистих причин.
Після того я повернувся до фрілансу та сконцентрувався на розважальній індустрії (відеоігри та фільми) замість музичної індустрії. Ця нова індустрія є справжнім викликом для мене і я прагну робити щось нове для себе. І от уже рік як я працюю з такими великими компаніями як Universal Studios Hollywood і Warner Bros і створюю постери та концептуальний дизайн для анімаційних фільмів. Також я працюю з компаніями які створюють відеоігри, серед них Take2interactive і DefineHumain та час від часу все ще продовжую працювати над дизайном постерів. Думаю, що я завжди працюватиму з Bass Events, оскільки вони мої найулюбленіші клієнти!
Однією з особливостей індустрії розваг є те, що вам платять за те що буде створено, але не обов’язково може бути використано, або ж побачать цю роботу далеко не всі. У музичній індсутрії платять за один постер, який буде готовий за тиждень і всім сподобається, коли я працюю над чимось для ігор то навіть не знаю чи вийде моя робота колись чи ні.
І, якщо чесно, це справді “mind-fucking” індустрія. Проте, мені це все і досі подобається. Моя головна мета зараз – бути одним з тих, хто створює топові відеоігри і я для цього дуже багато працюю.
Будемо сподіватися, що у тебе все вийде! Повернемось до хардстайлу. Якби ми хотіли тобі купити квиток на якусь хардстайл вечірку, який івент ти обрав би?
Ха, в мене є віп квитки на всі події організовані Bass Events! Але, якщо хочете, можете взяти мені пива, я не відмовлятимусь 🙂 Думаю, я був би щасливий розказати всім, що мене – того, хто розробляє весь дизайн для Reverze і відповідальний за всі ефекти, – можна зустріти і на самому фестивалі. Оскільки я інтроверт, то не стану забирати мікрофон у B-Front`a і кричати в нього “ей, всі, це я зробив дизайн, хаха, аплодисменти будь ласка”.
Мені дуже приємно бачити як на facebook чи офлайн обговорюють мої афіші. Я сприймаю це спокійно і ніколи не беру участь в розмовах про мою роботу. Коли мій дизайн вперше надрукували я цим дуже пишався, але потім звик до всього цього. І так уже склалось, що ніхто не знає, хто стоїть за дизайном, адже ми створюємо не “наш” продукт, а продукт, який повинен зробити великі продажі, продати хардстайл артиста. Людям цікава подія і їм не важливо хто дизайнер.
Гаразд, Antoine, в нас вийшла цікава розмова, сподіваємось побачити більше твоїх робіт на івентах. Бажаємо тобі всього найкращого і не припиняй нас вражати!
Будь ласка! Продовжу рухати планету 🙂