Огляд програми ADE Green 2019
Настав час для анонсу цьогорічної конференції ADE Green, на якій, як і в попередні шість років, будуть підніматися актуальні та важливі теми. Ця конференція присвячена інноваціям та соціальним змінам в музичній індустрії.
Цьогорічні теми ADE Green:
Innofest: шість інновацій, які змінять індустрію
Все більше й більше організаторів подій говорять про соціальну відповідальність, про всілякі розумні речі, чистоту довкілля. Але хто вони, ті самі новатори? І, що ще важливіше, які ж їхні рішення? Innofest дасть можливість усім бажаючим підприємцям протестувати свої інновації на фестивалях. Адже, якщо їхні ідеї, будучи реалізованими на невеликих подіях, матимуть позитивний вплив, то це означатиме, що у них будуть всі шанси досягти успіху і в масштабах суспільства. В рамках цієї панелі, за підтримки компанії Innofest, буде презентовано шість перспективних інновацій готових до тестування.
Вибір ADE Green до шістки кращих інновацій для подій 2019
Коли-небудь мріяли представити свій стартап на великій сцені перед широкою аудиторією? Організатори конференції зарезервували одне місце в шістці кращих інноваторів для творця(-ів) кращої ідеї. Просто заповніть форму до 23-го вересня. Той, чию ідею (або винахід) буде обрано, зможе представити її разом з п’ятіркою кращих інновацій покликаних позитивно вплинути на індустрію подій та суспільство загалом.
Часті польоти: як зменшити кількість повітряних миль у глобальній індустрії?
Ми всі можемо робити відповідальний вибір, багато чого, що захочемо, щоб зменшити негативний вплив на довкілля, починаючи від використання багаторазових пляшок і закінчуючи вегетаріанством. Але є одна проблема, яка завжди ігнорується, – наше прагнення літати по всьому світу. Можливо, тому що це найскладніше вирішити? Компенсація впливу СО2, звісно, хороша спроба це компенсувати і, очевидно, що в майбутньому тут ще буде зроблено багато кроків, та чи можемо ми це змінити на краще прямо зараз?
Безвідходні фестивалі
Безвідходна економіка це чітка відповідь на найбільший виклик суспільства у 21 столітті. Фестивалі можуть стати чудовим майданчиком для впровадження різноманітних безвідходних інновацій та експериментів. Наприклад, такі великі події як Tomorrowland на декілька днів стають повноцінним невеликим містом, в якому потрібно забезпечити всі потреби відвідувачів: житло, їжу, належні санітарні умови, сортування і переробку сміття. Починаючи з масштабів фестивалю можна зробити висновок про подальші дії для дослідження в більших масштабах та вдосконалення найбільш перспективних ідей. Під час цієї панелі буде обговорено найбільші проблеми, які заважають фестивалям стати повністю безвідходними.
Plastic Promise: наступні кроки до зменшення використання пластику
Минулого року під час ADE Green було запущено програму Plastic Promise. Найбільші гравці в івент індустрії зобов’язалися скоротити використання одноразового пластику на половину протягом наступних трьох років. За останній рік організатори найбільших подій по всьому світу зробили свої перші кроки запустивши кілька проектів. Під час цієї панелі промоутери представлять ці проекти, а також детально розкажуть про свій досвід, що вже зроблено, та обговорять подальші кроки.
The Sound of Nature
Основна ідея ADE Green показати як люди можуть об’єднуватися заради того, щоб жити в гармонії з природою. Але для цього спершу потрібно слухати. Якщо ви налаштуєтеся на найменшу частинку всесвіту, або на велику галактику, то зрозумієте, що весь світ спілкується за допомогою звуку, та навіть більше того – вібрації. І деякі артисти скажуть, що це дуже важливо перетворити звуки в музику. Це допомагає стати більш свідомими. На цю панель буде запрошено діджеїв, музичних продюсерів і віджеїв, щоб вони розповіли про використання ними природи у всіх її формах і проявах, як головного джерела натхнення для їхньої творчості та візуальної креативності.
Мистецтво кампаній
За останні десятиліття ми бачимо все більше людей, які виходять на вулиці з метою привернути увагу урядів і міжнародних організацій до глобальних негативних змін на нашій планеті. Особливо це популярно серед молоді і має назву екоактивізму. Одним із яскравих прикладів є виступ Greta Thunberg під час “бунту вимирання” у Лондоні цього року. Цю дискусію буде присвячено різними способами проведення кампаній за допомогою музики і подій беручи до уваги роль ЗМІ. Буде дано відповіді на такі питання: “Як формується масштабний рух і створюється позитивний вплив?”, “Що робить кампанію хорошою, і які стратегії виявляються успішними?”, “Як ми надаємо урядам право діяти?”
ADE Green спільно з міжнародними спікерами задасть багато тем для роздумів у поєднанні з практичними воркшопами та великою кількістю обговорень на різні соціально значущі теми. Конференція відбудеться у п’ятницю, 18-го жовтня, у приміщенні театру DeLaMar. Повну програму буде опубліковано ближче до вересня.
Подія доступна для тих, хто придбає разові квитки за 49€ та для власників ADE Conference Pass і ADE Pass.