Інтерв’ю з London Elektricity: новий альбом, світова сцена та останні події на Hospital Records
Як засновнику одного із найвизначніших DnB лейблів світу,Тоні Колману aka London Elektricity легко вибачили б те, що він особливо не напружується в студії, проте це далеко не так.
На рахунку боса The Hospital Records тепер шість альбомів, включаючи новий приголомшливий Are We There Yet? Доволі непогано як для того, хто присвячує більшість свого часу вихованню нових талантів, та незвичайно як для власника лейблу.
«Гадаю, що декому здається незвичним у моєму становищі випускати стільки альбомів, скільки це зробив я, проте ще з дитинства я намагався чинити не так, як всі, – чи це стосується керування лейблом, чи роботи над треком».
«Після того, як я випустив Yikes! (5-й студійний альбом LE), справ на лейблі було стільки, що я вирішив призупинити свою діяльність як артиста, але це змушувало мене відчувати себе неймовірно пригніченим. В результаті я дещо змінив організацію роботи так, аби мати можливість працювати над музикою і при цьому виконувати обов’язки керуючого. На щастя, я маю дивовижну команду, яка дозволила мені це зробити».
Нагадаємо, що уже цього тижня, 21 листопада, London Elektricity виступить в Києві на дебютній вечірці Hospitality. Портал UKF розпитав одну із найбільш творчих особистостей світу DnB про новий альбом, світову сцену та останні події на Hospital Records.
Давай поговоримо про твій новий альбом. Як ти почувався ввечері перед його виходом?
Здається, я нервував менше, аніж перед виходом попередніх альбомів. Проте якщо ви запитаєте це ж у моєї дружини, вона, ймовірно, скаже, що я хвилювався як завжди!
Мабуть, після релізу альбому щораз відчувається полегшення, чи не так?
Та ні, не важливо, скільки вже альбомів ти випустив, це все одно трохи страшно. Хоч тобі і здається, що він хороший, але ти не маєш жодного уявлення про те, як його зустріне публіка. Наявність власного веб-магазину на Hospital – великий плюс, оскільки я можу бачити, скільки людей зробили попереднє замовлення, але навіть при цьому не можу знати точно, наскільки успішним буде альбом. Музична індустрія змінюється щодня, і передбачити щось дуже важко.
У тебе було бачення того, яким буде цей альбом, до того, як ти почав над ним працювати?
Під час створення альбому у мене було щось на кшталт установки не писати нічого для танцполу, але за іронією долі, я закінчив близько дев’яти треків, які можу з легкістю відіграти в клубі, і це більше, ніж у будь-якому попередньому альбомі! Думаю, це частково пов’язано із тим, що характер танцполу змінився, і відбулось масове відродження liquid DnB. Yikes! вийшов на піку атмосфери EDM, але зараз люди хочуть чути глибші мелодії на танцполі.
Тому ти повинен враховувати такий настрій публіки перед кожним альбомом?
Ні, я навмисно такого не роблю, тому що не вважаю це за потрібне. Думаю, я вже досить старий і маю достатньо прихильників, які зі мною на одній хвилі та розуміють, що коли я пишу музику, то починаю все з нуля та створюю те, що відчуваю у своєму серці. Я не звертаю жодної уваги на те, що відбувається навколо.
Досить справедливо. Запитуємо як того, хто любить чинити не так, як всі: було щось незвичайне у процесі створення альбому?
Звісно! Я переїхав до нового будинку 4 роки тому та побудував нову студію, а це означає, що я був змушений переносити купу ящиків зі старими записами, які я робив ще на магнітофоні моєї мами, це ніби повернуло мене у роки моєї юності. Я оцифрував майже весь матеріал та багато чого використав у треках, тож у цьому альбомі ви можете почути звуки, які я записав ще коли мені було близько п’ятнадцяти! Інтро до ‘Swivel’ – яскравий приклад, він включає дещо дивні акорди фортепіано, які я записував, як правило, перед тим, як перевернути касету. Під час останнього переїзду до студії я знайшов їх у дуже поганому стані, але відновив для цього треку. Це божевілля – думати про ці акорди 30 років…
Окрім стародавніх записів, є ще що-небудь особливе у цьому альбомі?
Ще одна річ, яка вирізняє для мене цей альбом, – факт, що я провів 2 тижні, записуючи старе фортепіано Steinway мого діда. Це сімейна реліквія, яка прикрашає наш будинок, проте ніколи не використовувалась за призначенням. Оскільки це живий запис, звуки цього фортепіано – не просто вставка, вони надають теплоти та певного емоційного забарвлення альбому
Вже є кілька хороших відео на деякі треки – як вони з’явились?
Неймовірно талановитий хлопець на ім’я Кенні зробив відео для кожного треку із альбому. Його робота вражає. Я сказав йому, що не хочу ніяких оповідних кліпів, оскільки вважаю, що їх час уже минув; потрібне щось, що захопило б тебе візуально та емоційно і водночас було пов’язане із треком – думаю, саме в такому напрямку мають розвиватись музичні відео.
Які основні зміни в музичній індустрії ти помітив після релізу Yikes?
Окрім повернення музичності, іншою очевидною зміною є велика роль стрімінгу, який значно вплинув на всю музичну індустрію, не лише на DnB. На сьогоднішній день важливо мати креативний підхід до обмеженої фізичної версії релізу, це має бути щось особливе, що не можна отримати за звичайною ціною альбому. Мій бокс-сет для нового альбому, наприклад, містить підписаний вініл, флешку із делюкс-версією альбому та іншими цифровими додатками до нього, листівки, підписані мною, та ще деякі дрібниці.
Можеш коротко описати стан DnB у світі?
Ми помітили, що нова хвиля американських продюсерів роблять не звичну EDM, а створюють чудовий мелодійний DnB, і це дуже тішить. Хлопці на кшталт Ownglow чи Kid Hops зі Штатів пишуть дійсно хороший матеріал. У Нідерландах, зокрема в Амстердамі, з’являються молоді талановиті продюсери, головним чином завдяки лейблу Liquicity. Наші івенти мають там шалений успіх, і це просто здійснення моєї мрії.
Щодо справ на Hospital: чи заохочуєш ти нових артистів створювати певний стиль музики, коли вони підписуються?
Безперечно ні. Якщо ми відчуваємо, що нещодавно підписаний артист цілеспрямовано намагається писати «треки для Hospital», одразу просимо його негайно зупинитись. Ми хочемо, аби наш саунд розвивався, і єдиний спосіб цьому сприяти – робити речі, які ми не чули до цього. Багато людей мають упередження, що ми нав’язуємо нашим артистам певний спосіб написання музики, проте це далеко від істини. Навпаки, ми закликаємо створювати щось абсолютно нове, інакше ми просто застаріємо як лейбл.
Можу із впевненістю сказати, що зараз на Hospital відчувається різноманіття.
Так, це справді так. На Med School, наприклад, якщо порівнювати альбоми Etherwood «Blue Leaves» та Royalston «People On The Ground», то вони є абсолютно різними. На Hospital можна взяти до прикладу альбом Reso «Ricochet» та альбоми Logisitcs і мої власні, які, знову ж таки, є повною протилежністю. Якби все звучало однаково, це було б жахливо!
Траплялись якісь цікаві події на лейблі останнім часом?
Ми створили власне букінг-агентство під назвою Clinic Talent. Як і у випадку з Hospital, ми розвиватимемо його повільно, без надмірного завзяття, не намагаючись одразу співпрацювати із найвідомішими діджеями. Навпаки, це для діджеїв, яких ми вважаємо дуже талановитими, але які не мають власного агента. Є безліч агентів, які з радістю представляють визначних артистів, проте не зацікавлені у роботі з маловідомими, а це, в свою чергу, означає, що такі маловідомі артисти не мають змоги зростати в кар’єрному плані. Якщо бути відвертим, то це чистий експеримент, але людина, яка взяла на себе відповідальність за нього, найкраще підходить для цієї роботи – Кріс із Blu Mar Ten.
І нещодавня колаборація із Enter Shikari теж здається доволі цікавою. Яка передісторія цієї співпраці?
Рау (Rou Reynolds, гітарист та вокаліст Enter Shikari) – палкий прихильник Hospital, він хотів, аби весь їх альбом зареміксили артисти Hospital та Med School. Це об’єднало нас у бажанні зробити щось відмінне від інших лейблів, і я гадаю, що це також показує те, що Enter Shikari вірять у різноманіття нашого саунду. Я дійсно насолоджувався роботою над реміксом Dear Future Historians та із задоволенням слухав, що створили інші, кожен виконав відмінну роботу.
І наостанок, що нам варто очікувати почути від Hospital протягом наступних кількох місяців?
Скоро вийде новий випуск Fast Series, але поки що мені не дозволено оголошувати його назву. Його зміксував Ден (Nu:Tone). На грудень заплановано вихід ЕР від Urbandawn, який звучить неймовірно гарно. Наступний рік уже практично весь розпланований – можу лише сказати, що нам буде чим вас вразити у 2016 році!