Інтерв’ю з Hybrid Minds: одним лейблом стало більше
Загадково подразнивши всіх у соцмережах датою та своїм лого у рожевому та жовтому кольорах, Hybrid Minds підтвердили, що готові запустити власний лейбл Hybrid Music вже наступного місяця.
Дебютний реліз під назвою ‘Touch’ із Tiffani Juno, прем’єра якого відбулась у шоу Friction на BBC Radio 1, доповнюється приголомшливим реміксом від Tokyo Prose та вийде 10 червня.
‘Touch’ з’явиться на UKF Drum & Bass наступного тижня, і стало відомо, що це частина їх довгоочікуваного другого альбому. Ось що вдалось дізнатись про Touch, Hybrid Music та можливість виходу нового альбому Hybrid Minds…
Як справи?
Наразі зайняті роботою над купою музики та впорядкуванням всього для нашого першого релізу. Останнім часом ми були зосереджені лише на цьому, але зараз раді показати всім, що було «за лаштунками».
Hybrid Music… Як довго ви це планували та що послужило натхненням?
Задумка розглядалась протягом багатьох років. Потрібно було лише дочекатися слушного часу та знайти сили і впевненість для її втілення в життя. Зрозуміло, що власний лейбл має багато переваг, і це надихнуло нас на його створення. Ми, звісно ж, не стояли осторонь від минулих релізів, але з нетерпінням чекаємо на тотальний контроль в майбутньому!
Я думав, що ви були підписані на Spearhead, але й на BCee вийшла чимала частина ваших робіт. Чи були BCee та Spearhead корисними для вашого розвитку?
Ми ніколи не підписували контракт виключно із кимось одним. Spearhead давав нам повний контроль над тим, що ми випускали, тому співпрацювати було легко, і не було потреби випускати релізи деінде. BCee підтримував всі наші рішення, і саме через це кожен отримує задоволення від роботи із ним. Це не той лейбл, який намагається обмежити артиста в чомусь чи приховати його.
Продовжите випускати окремі роботи на них чи на інших лейблах, із якими співпрацювали? Якісь більші проекти… Можливо, альбоми?
На даний момент ми повністю зосереджені на Hybrid Music. Справді не хочеться задумуватись над цим наперед, але ми будемо співпрацювати із лейблами на кшталт Spearhead та Liquicity. Це залежатиме від того, скільки музики ми писатимемо, чи будемо задоволені матеріалом та як плануватимемо проявити себе.
Отже, все починається із душевного ‘Touch’… Розкажіть про нього.
Трек побудовано на записі гітари нашого друга Майка, він дав нам основу, над якою ми і почали працювати. Все інше стало на свої місця. Ми співпрацювали із новими вокалістами, якими дійсно неабияк задоволені. ‘Touch’ записаний із Tiffani Juno. Вперше ми почули її завдяки треку Jakwob ‘Somebody New’. Ми передали їй приблизну ідею треку, та вона одразу ж зуміла вловити суть. Трек одразу ж здобув чимало визнання на різноманітних шоу, тому природно, що він став нашим першим релізом.
Як щодо майбутніх релізів на Hybrid Music? Чи будуть й інші артисти на лейблі?
Ми плануємо випустити звичний ряд синглів перед релізом альбому. Вони включатимуть ремікси, у тому числі й від нашого приятеля Tokyo Prose. Чудово нарешті отримати ремікс від нього, оскільки це один із наших улюблених артистів, і ми частенько граємо його роботи. Поки що ми не плануємо підписати когось чи щось, але хто знає, як справи підуть далі. Ніколи не кажи ніколи.
Що ще нам потрібно знати про Hybrid Music на даному етапі?
Наразі це просто звичайний вихід для нашої музики. Також ми випускатимемо релізи разом із новим мерчем, який кожен зможе отримати зовсім скоро, такий собі невеличкий приємний бонус. Ми працювали із нашими друзями у Dephect clothing над дизайном футболки, яка вийде разом із дебютним релізом. Виглядає круто.
Здається, це буде рік нових лейблів: SpectraSoul, The Prototypes та ви, хлопці, запустили власні лейбли протягом останніх двох місяців. Це збіг, змова Jungle Council чи таємнича робота ілюмінатів?
Нещодавно ми зустрілися із радою d’n’b-старійшин для ритуальної церемонії, де нам було сказано, що існує велика змова, аби поставити Andy C на місце Девіда Кемерона…
Ні, це абсолютний збіг. Ми бачили, як люди відкривають власні лейбли останнім часом, думаючи «Всі вважають, що ми чинимо так виключно тому, що це зараз модно». Нам просто здається, що сцена – це те місце, де артист може повністю контролювати все, що пов’язане з його роботою. Я не здивуюсь, якщо до кінця року з’явиться ще кілька подібних лейблів.
Джерело: ukf.com