Coca-Cola зробила етикетки, які перетворюються у фестивальні браслети
Іще один приклад інтеграції великого бренду з електронною музикою. Цього разу це Coca-Cola, яка запустила в Румунії нову промо кампанію пов’язану з музикою. Щасливці, яким пощастить віднайти одну з мільйона акційних пляшок, можуть просто відклеїти браслет на фестиваль, наприклад на Untold. Для цієї кампанії під назвою “Festival Bottle” бренд об’єднався з 11 фестивалями Румунії. Браслет є на кожній пляшці з мільйону, проте не кожен з них дає можливість потрапити на фестиваль: щоб дізнатися чи є браслет виграшним потрібно відсканувати його в спеціальному додатку.
Пляшки продаються з вісьмома різними браслетами і ця кампанія вже набула широкої популярності в країні, а продажі напою від початку акції виросли на 11%.